sofieontheroad.reismee.nl

Aftellen geblazen...

Juni alweer... en daar ben ik dan ook weer, om jullie op de hoogte te brengen van mijn plannen voor deze zomer.

Om het met de woorden van Lil Kleine en Ronnie Flex te zeggen ("Wie?", vragen jullie? Ja, ja, ik ben helemaal mee), ik ga voor drank en drugs en drank en drugs.

Richting Colombia dus... Onveilig volgens de ene, de site van het ministerie van Buitenlandse Zaken op kop, veilig volgens de andere, reizigers die er onlangs waren of nu ter plaatse zijn. Ja, ik zal mijn ogen en oren moeten open houden, nee, het zal niet zo relaxed zijn als in Azië, ja, er is het Zika-virus en nee, ik hou niet van smeren tegen de muggen, maar ik heb wel zin in weer een nieuw avontuur. 't Is weeral van 2011 geleden dat ik aan die kant van de wereld zat en ik verheug me dus op nieuwe, interessante ervaringen en ontmoetingen.

Vorig jaar dacht ik aan 5 weken genoeg te hebben. De ervaring leerde me dat ik ongelijk had en dit keer heb ik dus maar terug voor 8 weken geboekt. Dat was buiten de waard (of Wim in dit geval) gerekend, die ik leerde kennen 2 weken nadat mijn reis geboekt was. Het wordt dus voor mij een totaal andere ervaring, vermoed ik. Of ook helemaal niet... Ik heb werkelijk geen idee wat ik moet verwachten. Vrienden denken dat ik vroeger terugkom (ik denk van niet), Wim wil misschien dat ik nog wat langer wegblijf (ik denk van niet), kortom het blijft een verrassing...

Ik kijk ernaar uit, ik hou jullie met plezier (en in het beste geval een beetje regelmaat) op de hoogte en degenen die dat niet wensen, kunnen zich nog altijd uitschrijven.

Hasta la vista, voor ieder van jullie ook een fijne zomer.

Reacties

Reacties

Willy DL

Sofie, geniet van je welverdiende vakantie. Maak er het beste van, en we lezen wel wie je al dan niet mist en wanneer je terug komt.
Ik kijk alvast uit naar je foto's en leuke reisverhalen.
Geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba