sofieontheroad.reismee.nl

Nieuwe horizonten

1 juli ... zomervakantie ...

Traditiegetrouw tijd om nieuwe horizonten te gaan verkennen.
Richting Balkan zou het gaan dit jaar, met de auto en op camping.
Albanië, Kosovo, Macedonië, Bosnië, ... ze stonden allemaal op het programma.

Tot er opeens een heleboel praktische bezwaren roet in het eten kwamen gooien en ik op een goeie zaterdagnacht ergens eind mei wanhopig achter de computer kroop, op zoek naar een bestemming, waarvoor ik niet eerst heel mijn spaarpot moest leeggooien om er te geraken.

Na vele omzwervingen langs reissites en reisverhalen, goedkope vluchten-pagina's en het forum van Lonely Planet werd het uiteindelijk Sri Lanka.

De Tamil Tijgers zijn ondertussen een uitgestorven soort, aan de burgeroorlog kwam een einde en er is ook nog eens één en ander te zien. Meer moet dat niet zijn.

Zoals gewoonlijk kunnen jullie mijn avonturen op deze blog volgen. Als je hier niet meer van gediend bent, één woord en ik 'defriend' je, ik schrap je van de mailinglist en ik val je niet meer lastig ...

Voor alle anderen, veel leesplezier en (indien van toepassing) zelf ook een fijne vakantie gewenst.

Reacties

Reacties

Nicole

Met veel plezier mag je me mailen (lastig vallen kan ik het niet noemen) en lees ik graag je belevenissen, my friend. Goeie reis!

serge.gazin@telenet.be

Hey Sofie
Misschien komen we elkaar nog tegen! Wij vertrekken 5 juli voor 6 weken naar Sri Lanka. Na een verblijf van 2 dagen in Ngombo vertrekken we naar het Wilpattu NP voor 4 dagen. Daarna gaan we richting Jafna voor een verblijf in Point Pedro. Enz. Benieuwd of we elkaar onderweg ergens tegen het lijf lopen!
Groet
Serge

Willy

Sofie
Geniet van je wel verdiende vakantie
Ik ga genieten van je verhalen
Wij zijn ondertussen na 2 daagjes rijden in Burgos beland, morgen hopen we bij Vera en Arie aan te komen.
Geniet, schrijf en laat ons meegenieten van je foto's
Tot schrijfs

Jooke

Geniet van je vakantie. Ik vind dat je leuk schrijft en dan is het net of je ook een stukje op reis bent.

Mieke

ha die Sofie, blij je te lezen, vanochtend dacht ik nog, 't duurt lang ... geen internet te vinden waarschijnlijk; Zeeziek & kotsen, 'k kan er nu mee lachen, maar da's bijna doodgaan;-)) Have Fun!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba