sofieontheroad.reismee.nl

't Is weer bijna zover...

Hallo allemaal,


We zijn weeral bijna een jaar verder en dat wil dus zeggen, tijd voor vakantie...


Dit jaar gaat de reis richting Myanmar en Thailand (noodgedwongen omdat ik maar 28 dagen in Myanmar binnen mag).


Ik ga ervan uit dat internet in Thailand (net zoals bepaalde soa's ;-)) wijdverspreid is. Hoe dat in Myanmar zit, valt nog te bezien. Vermoedelijk is de connectiviteit daar wat minder.
Ik probeer jullie in ieder geval in de mate van het mogelijke op de hoogte te houden van mijn avonturen.


Diegenen die daar niet (meer) mee gediend zijn, gelieve mij een berichtje te sturen.
1 woord en ik 'defriend' u... no hard feelings...


Diegenen die wel trouw blijven volgen, veel plezier en geniet zelf (indien van toepassing) ook van een welverdiende vakantie.

Groetjes,


Sofie

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba