sofieontheroad.reismee.nl

Bijna zover...

Hey allemaal,

Het feit dat jullie deze mail krijgen, betekent dat het weer bijna vakantie is (voor mij dan toch...).

En, zoals gewoonlijk in de vakantie, trek ik er ook dit jaar weer in m'n uppie op uit. Dit jaar gaat het richting India. Diegenen die een fantastisch geheugen hebben, vragen zich nu af wat ik daar in godsnaam ga doen, vermits ik het er zo'n vijf jaar geleden helemal niet zo geweldig vond.

Wel, dit keer staat het Zuiden van India op het programma en ze hebben me verzekerd dat het daar groener is, dat de mensen er relaxter zijn en dat het een fantastische ervaring zal worden.

Op hoop van zegen dus...

Het feit dat jullie deze mail krijgen, betekent ook dat jullie in de mailinglijst voor mijn blog staan.

Voor diegenen die niet (meer) geïnteresseerd zijn in mijn verhalen volstaat het om mij een mailtje te sturen. Ik beloof dat ik jullie dan onmiddellijk van de lijst verwijder.

Voila, en dan kan het aftellen beginnen... nog een goeie twee weken...

Groetjes,

Sofie

Reacties

Reacties

Judith

Ik was bijna vergeten hoe leuk vakantie kan zijn ... tot ik jouw blogmail kreeg :-) Ik kijk er alweer naar uit, Sofie!
Blog ze!

Sonja Mulleman

Wat fijn dat ik nog in je lijst sta. Dat wordt voor ons thuisblijvers inderdaad weer genieten met Sofie op reis. Groetjes uit NL. Sonja

Patrick

Toch geen B&B in Costa Rica? :) x

Linda

Fijn dat het bijna vakantie is en dat we opnieuw mogen genieten van al je reisverhalen! Ik kijk er al naar uit.

Stefan Detrez

Dat belooft! We kijken uit naar de foto's!

Willy

Vergeet geen mooie fotkes door te sturen hé
zo wordt het nog net wat echter
veel plezier alvast en hopelijk zitten de weergoden ook een beetje mee

Mats

Dag tante Sofie,

Bedankt voor je mail.
Nu kan ik eens kijken wat jij zoal uitsteekt op reis.
Veel plezier, en tot dinsdag nog, vlak voor je vertrekt!

Groeten
Je metekind Mats

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba