sofieontheroad.reismee.nl

Even tussendoor

Even een snel mailtje tussendoor vanuit een internetcafeetje hier in Changuinola (zo'n 17 km van de grens met Costa Rica), om te melden dat ik nog steeds leef, maar dat het nu even kan duren vooraleer ik weer mail. Ik vertrek morgen naar Bocas del Toro, een eilandengroep in de Caraibische Zee en heb geen idee of daar internet is. Misschien horen jullie wel weer sneller van mij dan verwacht. Alles is hier nog steeds prima, alleen af en toe flink nat, maar ik heb gehoord dat dat in België niet beter is. Voordeel is dat het hier warm blijft...

Meer en uitgebreidere info en foto's van mijn avonturen volgen.

Reacties

Reacties

Patrick

Geniet ervan, Sofie. Leuk je te lezen.
Hier in België is het momenteel niet beter. 12 tot 14 graden vandaag (donderdag) en NAT. Sprak gisteren Pablo in Chili, die het daar ook bar koud vond. Hebben ze daar nog nooit meegemaakt, vertelde hij me. Ik geloof dat het alsnog 18 graden was of zo, maar voor hen is dat heel ongewoon. "Global warming", schreef hij nog. Ik vrees ervoor... Geniet van de eilanden, met of zonder internet. :)

Linda

Inderdaad Sofie, hier is het ook nat. Waar zijn de zomers van toen?
Fijn dat je nog iets liet horen, het heeft misschien één voordeel dat nattig gedoe, je gaat er misschien ook wat meer aan denken om je binnenste van meer vocht te voorzien. In ieder geval ik denk dat er veel mensen naar wat meer zon snakken.
Tot de volgende,
natte groeten vanuit je thuisland,
Linda

Kirsten

Dag Sofie,
ik volg mee je verhalen en wens je nog veel reisplezier.
Groetjes,
Kirsten

sonja

hoi meisje,

Weer toch kei dapper van je om alléén naar je vakantiebestemming te trekken. Gelukkig is er nu inderdaad mail, en twitter, en mobiel bellen....
Ook ik geniet mee van je trip naar Amerika.
Even de verwarming opzetten want 't is hier (NL) ook koud en nat.
(jij weet ook altijd wanneer je moet vertrekken he).
tot later dan maar
liefs
son

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba