sofieontheroad.reismee.nl

Bijna zover

Hello, hello,

De vakantie is weer bijna aangebroken en naar jaarlijkse gewoonte trek ik er weer op uit.

Dit keer ga ik Panama, Costa Rica en Nicaragua verkennen.

Ook dit jaar wil ik jullie mijn verhalen niet onthouden en het feit dat je nu dit mailtje ontvangt, betekent dat je in de mailinglist staat. Indien je de mails niet wil ontvangen, laat het mij dan even weten en dan schrap ik je adres.

Als je nog andere mensen kent die graag op de hoogte willen blijven, dan kunnen ze dat door naar volgende link te gaan en daar hun email-adres op te geven.

Dit jaar zijn er geen opdrachten of geld mee gemoeid, maar wat ik wel fijn zou vinden is een aantal thema's wat betreft foto's. Ik krijg van jullie een thema en probeer dan foto's in die categorie te maken. Vb. lachen, feest, kinderen, verdriet, spelen, ...

Op die manier ga ik zelf ginder ook anders naar dingen kijken en dat maakt het altijd boeiend.

Groetjes en tot mails,

Sofie

Reacties

Reacties

Nicole

Super Sofie,
ik kijk er al naar uit om je belevenissen weer te volgen,
alvast een goede reis en hopelijk wordt het een "gezondere" versie dit jaar..! Geniet er van!
grtjs
Nicole

Sonja Mulleman

Hoi Sofie,

Top dat ik nog in je mailinglist sta, ondanks het feit dat ik zolang niets van me heb laten horen. Maar ach, nog steeds druk druk druk (www.lamswaarde.com).
Je behoort bij de toppers die iedere keer weer op verlof kunnen gaan. Misschien zou het leuk zijn om contrasten samen af te beelden, of apart. Dat kun je immers voor alle onderwerpen gebruiken, al gaat het om het vasleggen van "gevoel".
Ook ik kijk uit naar je reisverhalen die telkens weer om van te smullen zullen zijn.
groetjes
sonja
en doe je voorzichtig aan?

Sandra

Weeral een goed idee, dat van die foto's! Nog even nadenken daarover, alvast een heel goed vertrek, veel plezier gewenst en tot hoors,

Linda

Fijn dat wij weer mogen meereizen Sofie. Een gouden raad: vertroetel je nieren met veel water!
En nu: een boeiende en aangename reis!
Groetjes,
Linda

Vera

Hey Sofie,
Geniet van een heerlijke en gezonde reis.
Ik ben blij dat ik je met je mee kan ...zelfs hier in Portugal.
Dikke knuffel,
Vera

Martine

Hoi Sofie,
ben zelf net terug van vakantie en ondertussen ben jij reeds vertrokken denk ik.
Amuseer je, wees voorzichtig en verzorg jezelf goed hé
mijn keuze van foto's : VRIENDSCHAP

groetjes
Martine

jo en pit

Stuur je ook door aan ons ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba