sofieontheroad.reismee.nl

Ceci n'est pas une histoire

Geen verhaal, echt niet...

Vermits er om één of andere mysterieuze reden blijkbaar geen mail meer verstuurd wordt wanneer ik foto's op mijn blog zet, breng ik op deze manier de geïnteresseerden even op de hoogte.

Ik plaatste ondertussen een paar nieuwe foto's op mijn blog. Ook de volgende dagen zullen er nog volgen, dus als je zin hebt, neem gerust af en toe een kijkje.

Ik zit momenteel in Popayan, vertrek hier morgen voor een nachtje Pereira om vervolgens 3 nachten in betrekkelijke luxe te gaan spenderen in Honda, alvorens naar de Amazone te trekken. Daar schijnt het internet niet te werken, maar een nieuw verhaal volgt één dezer...

Reacties

Reacties

Arnaud

Dag miss S, het internet valt bij mij thuis ook af en toe eens weg, een wereldprobleem denk ik dan.
Bedankt voor de leuke verhalen tot dusver en geniet ervan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba